Up

Over Up

cropped-Beeldmerk_Up

Liesbeth De Smedt

Up Copywriting Communications staat voor groei, positiviteit en internationale ervaring in het bedrijfsleven.

“Ik geloof dat de juiste woorden nodig zijn om een goede eerste indruk te maken. Zeker als je onderneming internationale ambities heeft. Als bedrijf wil je professioneel overkomen, opvallen t.o.v. concurrenten en hoog scoren in Google. Je hebt een duidelijk verhaal nodig richting je klanten en medewerkers.”

Liesbeth De Smedt is een vrouw van de wereld met 15 jaar werkervaring in de Verenigde Staten, Europa en Azië, die is teruggekeerd naar haar roots in de grensstreek tussen België en Nederland. Ze was 10 jaar verantwoordelijk voor de wereldwijde externe en interne communicatie bij Philips. Daarvoor werkte ze vijf jaar voor bekende klanten als Sony en online start-ups in Los Angeles en Silicon Valley.

“Met Up bied ik een frisse blik op jouw onderneming. Alle klanten van Up krijgen mijn 15 jaar ervaring in communicatie en het schrijven van zakelijke teksten. Met jouw bedrijfscultuur in gedachten, heb ik oog voor detail en ben ik sterk in het samenstellen van krachtige kernboodschappen.”

Liesbeth heeft uitgebreide ervaring in interessante B2B en B2C sectoren zoals technologie, gezondheidszorg, slimme verlichting, bouw, consumentenelektronica, duurzaamheid, toerisme, entertainment en online communities.

“Ik richt mij op bedrijven en ondernemers die zich internationaal willen profileren. Bij mij ben je in goede handen voor een winnend communicatieplan en overtuigende teksten in het Engels en Nederlands. Samen zorgen we ervoor dat jouw bedrijf een internationale uitstraling krijgt.”

Opleidingen

  • Master in Strategic Public Relations – The University of Southern California, Annenberg School for Communication and Journalism
  • Master in Taal- en Letterkunde met grote onderscheiding – Katholieke Universiteit Leuven
  • Diploma Content Marketing – Beeckestijn Business School
  • Cursussen: Mobile Copywriting – NCOI, WordPress, Elementor
  • Lean Foundation Certification

Awards

  • Global SABRE Award – World’s 50 Best PR Programs
  • EMEA SABRE Award
  • European Excellence Award 
  • Finalist “CommunicatieTalent van het Jaar” – Logeion
  • Grand Prize Winner Case Study Competition in Corporate Communications – A.W. Page Society en Institute for PR
  • Annenberg Leadership Award – University of Southern California